Monday, December 7, 2009

Bonjour Blogging!

My first blog! This is exciting. About a million people have asked me to make a blog. Ok, that's a lie. I made this for fun mostly, and a few of my friends and family wanted to be able to see what i'm doing online, without having to join Myspace or Facebook or a site like that. So hello people, thanks for stopping by :) Well, today I went shopping. I love to shop, and Paris is the place to do it. I can't tell what I bought everyone, but I did get Miss Dior Chérie finally. I love the ads for that perfume, and it smells lovely.

In other news, I have grown a quarter of an inch. Yes. I no longer have to lie about my height. So if I did lie about my height to you at some point, i'm sorry, but it can be embarrassing to be as short as I am :)

I really want to read Pride and Prejudice and Zombies. Has anyone read it?
Well, if you have, call or text me and tell me how it was, darn it. Since I figure few will be making accounts to do this.

And I just have to say, I can't believe it's holiday time again. Time to break out the dreidel ;)

Love you all,
Amélie

------

Mon premier blog ! Ceci excite. D'un million de gens m'a demandé de faire un blog. Bien, cela est un mensonge. J'ai fait ceci pour l'amusement surtout, et peu d'entre mes amis et la famille ont voulu pouvoir voir que je fais en ligne, sans devoir joindre Myspace ou Facebook ou un site comme ça. Si bonjour les gens, remercie pour passer :) Bien, aujourd'hui j'ai fait des achats. J'aime faire les courses, et Paris est le lieu pour le faire. Je ne peux pas dire que je tout le monde ai acheté, mais j'ai obtenu Mademoiselle Dior Chérie enfin. J'aime les annonces pour ce parfum, et il sent beau.

Dans les autres nouvelles, j'ai grandi un quart d'un pouce. Oui. Je non plus long doit le mensonge de ma hauteur. Donc si je suis resté de ma hauteur à vous à quelque point, je suis désolé, mais il peut gêner pour être aussi court que je suis :)

Je veux lire vraiment Fierté et Préjugé et les Zombies. N'importe qui l'a lu ? Bien, si vous avez, l'appel ou m'envoie des textos et me dit comment le c'était, le reprise. Puisque je calcule peu de fera des comptes pour faire ceci.

Et je dois dis juste, je ne peux pas croire que le c'est des vacances chronomètrent encore. Le temps pour casser hors le dreidel ;)

Vous aimer tout,
Amélie.

No comments:

Post a Comment