Wednesday, December 9, 2009

J'taime...

J'aime la musique je ne peux pas comprendre. et d'une manière ou d'une autre je suis bizarre pour lui ? Vous pouvez dire que vous écoutez la bonne musique quand vous êtes déplacé par lui sans comprendre même qu'ils disent. Prendre la vidéo de Ros de Sigur. Probablement mon préféré un jamais. Et je n'a pas toujours d'indice que c'est de.

(I can't put it on my blog. But just go to this link and watch!! http://www.youtube.com/watch?v=Zr_MJAOyOeU
It's official, Sigur Ros is my favourite band. I can't even understand Icelandic and I am still obsessed. THANK YOU THANK YOU THANK YOU CLAIRE for introducing me to them! This video is my favourite. 6:21 of pure beauty. watch it, you won't regret it, unless you don't understand music ;)

By the way, I love Giovanna.
amo il giovanna. amo il giovanna. amo il giovanna.

Have a nice day!

No comments:

Post a Comment